පට්ට ඉ මනි රහසක් | Probux Auto Clicker

 ඉස්සෙල්ලම හැමෝටම සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා!! කිව්වා ඔන්න





මම කෙලින්ම කියන්නම් මේකයි කතාව ප්රෝබක්ස් කියල පි ටි සි සයිට් එකක් තියෙනවා ෂුවර් සයිට් එකක් හොදේ මට හම්බුනා එකට වැඩ කරන බොට් එකක් පහලින් මම ස්ක්‍රීන් ෂොට් එහෙමත් දාල ඇති මේකේ මිනිමම් පෙ අවුට් එක ඩොලර් 5න් පෙ පල පයිසා මනි බුකර්ස් ඔය ඕන එකක් වැඩ හරිද පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ගිහින් රෙජිස්ටර් වෙන්න කලින්ම කිව්වා ඔයා රෙජිස්ටර් වෙන්නේ මගේ රෙෆ්කෙනෙක් විදිහට නැත්නම් ඔය ලින්ක් එකේ අග කැල්ල කපලා යන්න එතකොට ඔයා මගේ රෙෆ් කෙනෙක් නෙවෙයි(සැ : යු : - මගේ රෙෆ් කෙනෙක් වුනා කියල ඔයාට කිසිස්ම ප්‍රශනයක් නැ අනික ඔයාගේ අකවුන්ට් එකට ප්‍රශනයක් වුනොත් මට පුළුවනි උදවු කරන්න අනික මට වෙන වාසිය මේකයි ඔය ක්ලික් කරන හැම ක්ලික් එකකට මට ඩොලර් සතයක් සයිට් එකෙන් දෙනවා ඔයාගෙන් කැපෙන්නේ නැ[මේ බොට් එක දුන්න එකට උදව්වක් විදිහටවත් මගේ ලින්ක් එකෙන් රෙජිස්ටර් වුනාට ප්‍රශ්නයක් නැ])

ස්ක්‍රීන් ෂොට්
1.





2.


තවත් දෙයක් මේ බෝට් එක නිසා ඔයාලට පොප් අප් වින්ඩොව්ස් එහෙම එන්නෙත් නැ ඔයාලට තියෙන්නේ
1. USER , PASS දීල කිල්ක් කරලා ලොග් වෙන්න
2. ලොග් වුනාට පස්සේ  VIEW ADS ක්ලික් කරන්න ඇඩ්ස් ක්ලික් වෙලා ඉවර උනාම මම දෙවනියට දීල තියන ස්ක්‍රීන් ෂොට් එකේ රතු පාටින් රවුම් කරලා තියෙන විදිහට
3. PROGRID කියන්නේ එක්තරා ලොතරැයියක් මටනම් තවම ඕකෙන් වාසියක් වෙලා නැ එත් ඔයාල ඇඩ්ස් බලලා ඉවර වෙලා PROGRID එකත් ක්ලික් කරලා එතක ෆිනිෂ්වෙනකම්ම  ඉන්න

බෝට් එක ගන්න මෙතනින්

DOWNLOAD

සයිට් එකේ රෙජිටර් වෙන්න මෙතනින්

LINK


මේකෙන්ගෙවනවා කියලා මට 1000000000000000000% ෂුවර් මගේ යාළුවා දැනට 5 ස් පාරක් සල්ලි ගත්තා

12 comments

New Pc Techniques | April 13, 2013 at 8:58 PM

kohomada salli hoyana eeva meeken ganne

Banuka Lahiru | April 14, 2013 at 7:21 AM

Paypal paiza money bookers ganna puluwan

Unknown | April 14, 2013 at 11:32 PM

Paypal walin kohomada ithin bank account 1 kata api salli ganne?

Vinu rox | April 15, 2013 at 12:32 AM

mchn math ooke innawa.but hena aduyne bun hmbenawa.oooka tika dwsk click krnkta un eka add ekakata dena gaaana wady krnwda??

Banuka Lahiru | April 15, 2013 at 3:59 AM

@vinu ads pramanaya wedi wenawa

Vinu rox | April 15, 2013 at 11:45 AM

ah ehemda??ubata sure needa bun??

Vinu rox | April 15, 2013 at 11:48 AM

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1547870
meeeken thmy maaath hoyaa gatte.oooke thiynwa browser ekata auto pilot daaaanna pluging ekak..
ube yaaaluwngen hariytama ahala balapan ads gaaana wady wenawa needa kiyala

Banuka Lahiru | April 15, 2013 at 11:09 PM

@vinu sure macho oya script ekath mage gawa thiyenawa eth oken samahara welawata faild wenawa eth bot eken awlak na bn

Vinu rox | April 17, 2013 at 3:02 AM

ela ela bun.thnx 4 de info

Unknown | April 17, 2013 at 4:29 AM

softwear eka wada krnne nahanee...???

Banuka Lahiru | April 17, 2013 at 5:33 AM

@Kanishka Ekanayake .NET FRAMEWAORK 4 ONE BN

Unknown | October 2, 2017 at 6:53 PM

අපි කවුරැත් දන්න LG,intel,nike..සමාගම් මෙහි advertisers වශයෙන් කටයුතු කරනවා...
ඔබට කරන්න තියෙන්නෙ යාළුවන් 40 දෙනෙක්
Register කර අදාල ඇඩ්ස් බැලීම පමනයි.
තවද ලබා දී අැති ඉලක්කම් නිවැරදිව type කිරීමෙන්
මුදල් ඉපයිය හැක
ඉක්මන් කරන්න.
දැම්ම රෙජිස්ටර් වෙන්න.
ඩොලර් හොයන්න.
මෙන්න ලින්ක් එක.
https://goo.gl/hdrQ2s

Post a Comment